Valstybės valdomas Lietuvos paštas pradėjo naujo centrinio biuro paieškas. Nekilnojamojo turto ekspertė sako, kad tokio ploto sandoris Lietuvoje bus reikšmingas, tačiau panašu, jog rinktis patalpas biurui įmonė galės iš ne itin gausios paletės, o kalbant apie terminus jau ir beveik vėluojama.
VŽ rašė, kad ieškoti naujo biuro nuspręsta, nes dabartinių administracijos patalpų Jasinskio gatvėje nuomos sutartis baigsis 2023 m.
Dabar jau paskelbtos konkrečios konkurso sąlygos, o potencialūs nuomotojai pakviesti teikti pasiūlymus iki balandžio 29 d.
„Ieškodami naujo biuro orientuojamės į šiuolaikišką ir ekonomišką bei gamtai draugišką pastatą Vilniuje, kuris darbuotojams būtų kiek įmanoma patogiau pasiekiamas viešuoju transportu ar kitais priimtinais judėjimo mieste būdais“, – VŽ sako Inga Rinkevičienė, Lietuvos pašto Organizacijos vystymo departamento vadovė.
Anot jos, pagal šiandienos aktualijas biuras bus orientuotas į hibridinį darbo modelį.
„Taip mes dairomės galimybės darbuotojams dirbti nuotoliu ir efektyviai išnaudoti patalpas, kad būtų dalijamasi darbo vietomis ir dirbama ten, kur tuo metu patogiau, kad užduotys būtų atliktos kokybiškai“, – kalba I. Rinkevičienė.
Tikimasi, kad 370 bendrovės darbuotojų į naujas patalpas persikels 2022 m. pabaigoje – 2023 m. I ketv.
Reikalavimai detalūs
Nuomos sutartį planuojama pasirašyti dešimtmečiui. O kalbant apie pastatą, pirmiausia pageidaujama, kad jis būtų ne toliau nei 7,5 km atstumu nuo Susisiekimo ministerijos, kuri yra Lietuvos pašto akcininkė.
Konkurso dalyvių prašoma teikti pasiūlymus dėl 3.300–3.700 kv. m ploto patalpų, išsidėsčiusių ne daugiau kaip 4 aukštuose. Jose bus 26 posėdžių salės, kuriose 4–12 vietų. Taip pat 34 kabinetai po 1–2 vietas. Planuojamos ir virtuvėlės, poilsio zonos.
„Patalpų išplanavimą ir įrengimą savo lėšomis atlieka nuomotojas pagal Lietuvos pašto pageidavimą be papildomo mokesčio iki jų perdavimo. Turi būti įrengtos 295 stacionarios ir apie 75–80 laisvai pasirenkamų darbo vietų“, – rašoma dokumentuose.
Skaičiuojama, kad taip vienam darbuotojui teks ne daugiau kaip 11 kv. m, kas atitinka rinkos standartą.
„Patalpos turi būti įrengtos pagal activity based (veiklos pobūdžio – VŽ) modelį su funkcinėmis zonomis ir papildomomis erdvėmis, pavyzdžiui, susitikimams. Apie 295 stacionarios darbo vietos bus dalinai atvirose erdvėse, skirtose dirbti komandomis po 4–12 darbuotojų, laisvai pasirenkamos darbo vietos įrengiamos išnaudojant visas tam tinkamas erdves“, – rašoma dokumentuose.
Pageidaujama nemokamai gauti ir 75 automobilių stovėjimo vietas.
Konkursui patalpos turės būti siūlomos ne žemesnės kaip B energinės klasės administraciniuose pastatuose, kurių baigtumas ne mažesnis nei 80%. Tai reiškia, kad Lietuvos paštas patalpas rinksis jau pastatytuose arba baigiamuose statyti, rekonstruoti verslo centruose.
Pasiūlymus įmonė vertins pagal ekonominio naudingumo kriterijų, o pateiktos nuomos kainos negali viršyti rinkoje esančių.
Visą apžvalgą galite skaityti „Verslo žinios“ portale ČIA.
Straipsnio autorius: